Wednesday, May 31, 2023

जौन एलिया के मशहूर शेर

 
जो गुज़ारी जा सकी हम से
हम ने वो ज़िंदगी गुज़ारी है
 
मैं भी बहुत अजीब हूँ इतना अजीब हूँ कि बस
ख़ुद को तबाह कर लिया और मलाल भी नहीं
 
ये मुझे चैन क्यूँ नहीं पड़ता
एक ही शख़्स था जहान में क्या
 
ज़िंदगी किस तरह बसर होगी
दिल नहीं लग रहा मोहब्बत में
 
बहुत नज़दीक आती जा रही हो
बिछड़ने का इरादा कर लिया क्या
 
सारी दुनिया के ग़म हमारे हैं
और सितम ये कि हम तुम्हारे हैं
 
कौन इस घर की देख-भाल करे
रोज़ इक चीज़ टूट जाती है
 
क्या सितम है कि अब तिरी सूरत
ग़ौर करने पे याद आती है
 
किस लिए देखती हो आईना
तुम तो ख़ुद से भी ख़ूबसूरत हो
 
कैसे कहें कि तुझ को भी हम से है वास्ता कोई
तू ने तो हम से आज तक कोई गिला नहीं किया
 
मुस्तक़िल बोलता ही रहता हूँ
कितना ख़ामोश हूँ मैं अंदर से
 
 
इलाज ये है कि मजबूर कर दिया जाऊँ
वगरना यूँ तो किसी की नहीं सुनी मैं ने
 
मुझे अब तुम से डर लगने लगा है
तुम्हें मुझ से मोहब्बत हो गई क्या
 
उस गली ने ये सुन के सब्र किया
जाने वाले यहाँ के थे ही नहीं
 
हम को यारों ने याद भी रखा
'जौन' यारों के यार थे हम तो
 
कितनी दिलकश हो तुम कितना दिल-जू हूँ मैं
क्या सितम है कि हम लोग मर जाएँगे
 
 
क्या कहा इश्क़ जावेदानी है!
आख़िरी बार मिल रही हो क्या
 
और तो क्या था बेचने के लिए
अपनी आँखों के ख़्वाब बेचे हैं
 
 
तुम्हारा हिज्र मना लूँ अगर इजाज़त हो
मैं दिल किसी से लगा लूँ अगर इजाज़त हो
 
सोचता हूँ कि उस की याद आख़िर
अब किसे रात भर जगाती है
 

No comments: